03 July 2012

Junski noviteti

U junu sam više pažnje posvetila detaljima za ukrašavanje noktiju nego samim lakovima. Posebno me raduje što sam uspela da ulovim Autumn Rain, koji je povučen iz proizvodnje (bez obzira na to što i dalje stoji na Aurinom sajtu u listi boja). Dobila sam i nail mail od Šmizle, a odlučila sam da prikaze kolekcije upotpunim i swatch štapićima te sam nabavila dva pakovanja veštačkih noktiju. Sada samo još da ujurim štapiće.

Aura Nail Beauty 803 Autumn Rain - Golden Rose Magnetic 115 - Color line 84

Nail mail od Šmizle
Golden Rose Chameleon Effect 03 - Flormar 391 - Gabrini Elegant 305

Essence Nail Art Designs 01 Have Fun! - Essence Nail Art Special Effect Topper 11 Disco Disco - Daplex razređivač laka za nokte - New Air šljokice

Golden Rose With Protein 298 - Flormar Supershine Miracle Color U31

Essence Nail Art glitter - 4 Have it your way! 6 Glitter it! i 7 Have fun!

Nokti za swatch štapiće, voštana olovka i Crisnail 400/4000 turpija

folija/šablon



9 comments:

  1. Lepo lepo. Koja je cena ovih plasticnih noktiju? Nesto se i ja premisljam da ih kupim, samo trebace mi podosta ovih paketica ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pakovanje XL noktiju od 50 komada je 99 dinara u Kariki. Normalne veličine su oko 250.

      Delete
  2. Bas mi je drago da ti se sve dopada :)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izvini, greškom obrisah komentar, a ne mogu ga vratiti. Svakako ću ti odgovoriti. Ti štapići bi trebalo da budu kao štapići za sladoled.

      Delete
    2. Nema problema :) Inace ja sam ivanica90 sa ane :)

      Znam na sta mislis,videla sam to na jednom blogu,ali neces valjda koristiti stapice bas od sledoleda? Sta konkretno bi moglo da se iskoristi za to?

      Delete
    3. Pa koristila bih te od sladoleda ako bih našla pakovanje od 100 komada. Ili to ili da potražim u nekoj prodavnici medicinskog materijala štapiće koje koriste kao udlage za prste. Ili one plastične "kašičice" za kafu (stavila sam ih pod navodnike jer ne mislim na prave kašičice nego na one što su kao štapići, bez kašikastog dela).

      Delete
    4. Evo, kupih maločas Depileve špatule za lice. Izgledaju baš kao štapići za sladoled, samo što mi se čini da su nešto deblji i mnogo bolje obrađeni.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...