25 April 2012

Deborah Pret a porter 47 Carpe Diem + Inglot 204

Lomila sam se da li da uzmem ovaj lak ili ne jer ne spada u boje koje nosim ili koje bih mogla lako kombinovati sa odećom i šminkom kakvu nosim. Duohrom efekat ovog laka, činjenica da nije deo stalne kolekcije i 20% popusta na lakove u Lilly drogerijama su prevagnuli da ga ipak uzmem. Redovna cena je 205 dinara za bočicu od 4.5 ml. Deborah lakovi imaju kuglicu. Ovih lakova ima u svim Jasminovim parfimerijama, kao i u DM i Lilly drogerijama.

I was unsure whether I should buy this polish or not because it isn't really the colour I can easily combine with the clothes and make-up I usually wear. The fact that it is a duochrome, that it isn't part of the regular collection and a discount at Lilly stores made up my mind. Deborah Pret a porter polishes come in 4,5 ml bottles.


Teško je opisati moje nezadovoljstvo - potrebna su tri sloja da se postigne puna pokrivenost, ostaju tragovi četkice, teško se suši i pojavili su mi se mehurići na svim noktima. Prelivanje boja je prelepo, ali mislim da nije toliko lepo da opravda odnos cene, količine laka i njegov kvalitet.

My displeasure is hard to describe. It took me three layers to get full coverage. The brush strokes are visible. I have bubbling on every nail and this polish dries so slowly. The colour change is very pretty (I'll let the pics speak to that), but it isn't that pretty that it can justify the ratio between the price, amount of polish and its quality.




Već posle dva dana mi je dosadio i dodala sam mu Inglot 204 ljuspice da ga malo osvežim. Nije pomoglo.

I got bored with it after two days so I added Inglot 204 to liven it up. It didn't help.

na direktnom veštačkom svetlu
direct artificial light

na prirodnom svetlu
natural light


4 comments:

  1. Obozavam ga. I opet si boje fenomenalno uhvatila, ja nisam uspela :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Šmiki. Da znaš koliko sam samo lovila dobro svetlo za taj preliv... Ne znam zašto dobro hvatam duohrome, a klasične crvene loše. Aparat ne želi uvek da sarađuje.

      Delete
  2. Vec sam ti rekla na Ani koliko mi je zao sto imas takvo iskustvo sa ovim lakom. Meni je jedan od omiljenih (mada ja to kazem za skoro sve, jer mi nije ogromna kolekcija :D ) i stvarno nisam imala tih problema. Odlicno ti stoji u svakom slucaju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A tek što je meni žao zbog ovakvog iskustva... Lak je veoma zanimljiv, ali baš mi se nije lepo mazao. Možda bi se popravio ako bih ga malo razredila. Videću.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...