27 January 2012

Flor Mar 128 + Golden Rose With protein 287

Moj prvi Flormar i moj prvi polumesečasti manikir.

This is my first Flormar nail polish and my first half-moon manicure

Flor Mar 128 (3 sloja) + Golden Rose with protein 287

Ovaj Flormar se veoma lepo i lako maže i brzo suši. I sa tri sloja je vidljiva linija nokta, ali meni to ne smeta praviše. Polumesece sam pravila uz pomoć nalepnica za francuski manikir i svog omiljenog crnog laka (Golden Rose with protein 287), ali sam bila nestrpljiva i odlepila sam nalepnice pre nego što je lak bio sasvim suv. I nadlak sam namazala pre nego što se crni lak potpuno osušio pa je on pokupio malo boje i preneo je na crveni deo.

This bright red nail polish goes on very well and it dries rather fast. There is visible nail line even with three coats, but it doesn't bother me. I did half-moons using French manicure stickers and my favourite one-coater black polish - Golden Rose with protein 287, but I was impatient and I took the stickers off before the polish was completely dry. The top coat picked up some colour and smudged it over the red.


No comments:

Post a Comment

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...