19 November 2011

Aura Nail Beauty 708 Hot & Chili i Golden Rose With Protein 287 + S-he stylezone 195

Aura ima više linija lakova za nokte i ranije sam imala dobra iskustva sa njima. Nail Beauty lakovi su mi omiljeni od njih. Ne sadrže toluen, formalin i kamfor. Pakovanje je četvrtasto i pogodno za slaganje u kutiju. Bočica ima 10.5 ml i košta oko 280 dinara. Ima ih u svim Lilly drogerijama.

Aura is a Serbian drugstore brand that has several nail polish collections. Nail Beauty line is my favourite one. They are 3-free and don't contain toluene, formaldehyde and camphor. The rectangular bottles make them easy to stack in box. The bottle contains 10,5 ml of product.

Aura Nail Beauty 708 Hot & Chili, 2 sloja, blic

Hot & Chili je jedna od boja koje Aura povlači iz prodaje. Potpuno pokriva iz jednog sloja i kada se maže tanko ne vide se linije mazanja (na debljim slojevima se vide linije). Boja... Teško mi je da opišem svoje zadovoljstvo. Ovo je prilično jarka boja, kakva bi na meni inače izgledala narandžasto, ali na svu sreću ima plavi podton pa mi je stajala baš kako treba. Lak je veoma postojan - stajao mi je na noktima punih 5 dana.

Hot & Chili is one of the discontinued shades. It is a one-coater. Brush strokes are visible on thicker layers, not on thinner. I'm very pleased with the colour. It is rather bright crimson, the sort of red that usually looks orange on me, but it has bluish undertone that makes it wearable for me. It is very durable and lasted full 5 days without top coat.

blic

Na kažiprst sam stavila Golden Rose With Protein 287 i S-he stylezone 195. Šljoke iz 195 su savršene. Ima ih mnogo, ali su, sa druge strane, diskretne jer su veoma sitne. Ovde su slikane uz blic da se vidi koliko ih ima, ali na prirodnom svetlu su neupadljivije, ali ne i neupadljive.

I put Golden Rose With Protein 257 and S-he stylezone 195 on my index finger. The glitter in 195 is perfect. It is very dense, but small. I've taken the above photo with flash because I wanted to show how many of them are there. They are more discrete in daylight.


No comments:

Post a Comment

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...